Aeronautical Fixed Telecommunication Network

Informations about aeronautical telecommunications & Aviation & Network

Aeronautical Fixed Telecommunication Network

Informations about aeronautical telecommunications & Aviation & Network

Aeronautical Fixed Telecommunication Network
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

سازمان بین المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) اعلام کرد: این سازمان موفق شد در مجمع اخیر خود به اجماعی برای کنترل آلاینده های کربنی دست یابد.
این اجماع مبتنی بر یک سامانه بازار محور است که طرح اتحادیه اروپا را برای فروش کربن رد می کند، اما در عین حال، شرکت های هواپیمایی را ملزم می سازد تا سال 2020 میلادی، انتشار آلاینده های کربنی را مهار کنند.
بر اساس این گزارش، توافق نهایی پس از انجام دو روز مذاکره تخصصی فشرده،، در حاشیه اجلاس سه سالانه ایکائو در مونترال کانادا انجام شد.
این گزارش حاکی است: مهم ترین دستاورد این توافق نامه، برطرف کردن دغدغه شرکت های هواپیمایی در خصوص طرح اتحادیه اروپا برای خرید کربن بود که طبق آن، آن دسته از شرکت های هواپیمایی که به فضای کشورهای عضو این اتحادیه پرواز می کردند، ملزم به پرداخت مبلغی بابت "خرید کربن" بودند.
این طرح که مخالفان زیادی نیز داشت، در سال جاری میلادی 708 میلیون دلار عاید اتحادیه اروپا می کرد و طبق پیش بینی انجمن بین المللی حمل و نقل هوانوردی (یاتا)، این رقم در سال آینده، به 743 میلیون دلار می رسید.
گفتنی است این اجلاس در طول برگزاری خود با حسن نیت و مساعدت های اعضا، روند مطلوبی داشت و در پایان، اقداماتی که لازم است کشورهای عضو سازمان تا سال 2016 میلادی به انجام برسانند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


منبع : tinn.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی